Sociální sítě představují skvělý marketingový nástroj, ale je třeba vést v patrnosti i tradiční…
Titulkem to začíná. Možná obsahuje klíčová slova, ale pokud je nudný, lidé na něj prostě nekliknou a…
E-mail i nadále zůstává velmi účinným marketingovým nástrojem. Počet zpráv, které lidi denně…
Koncem ledna oznámila společnost Facebook, že brzy bude možné do reklamních příspěvků přidat…
Zkoušeli jste někdy číst román a přitom luštit křížovku a poslouchat zprávy? Přijde vám to jako…
Jedinou nevýhodou e-mailového marketingu je, že už jím nikoho nepřekvapíte. Nicméně pokud jde o ROI,…
V Norsku se testovalo to, co se marketéři pokoušejí zjistit už roky: Jak napsat perfektní titulek,…
Při vytváření marketingových výstupů bývá zapotřebí spolupráce copywritera. Webové stránky,…
E-mail je již vcelku starý marketingový nástroj, takže od něj nečekáme mnoho překvapení. Nicméně v …