Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Nejlepší a nejhorší čas pro zasílání e-mailů

E-mail i nadále zůstává velmi účinným marketingovým nástrojem. Počet zpráv, které lidi denně…

Facebook představuje tlačítko pro konverzi

Koncem ledna oznámila společnost Facebook, že brzy bude možné do reklamních příspěvků přidat…

Jak udržet pozornost čtenáře

Zkoušeli jste někdy číst román a přitom luštit křížovku a poslouchat zprávy? Přijde vám to jako…

E-mail dokáže víc než sociální sítě. Jak je to možné?

Jedinou nevýhodou e-mailového marketingu je, že už jím nikoho nepřekvapíte. Nicméně pokud jde o ROI,…

Recept na titulek, na který čtenáři nejčastěji klikají

V Norsku se testovalo to, co se marketéři pokoušejí zjistit už roky: Jak napsat perfektní titulek,…

Proč potřebujete copywritera

Při vytváření marketingových výstupů bývá zapotřebí spolupráce copywritera. Webové stránky,…

Je rok 2014. Lidé čtou e-maily převážně z mobilu

E-mail je již vcelku starý marketingový nástroj, takže od něj nečekáme mnoho překvapení. Nicméně v …

Když se lidé odhlašují z e-mailových zpravodajů

Přijmout klesající počet adresátů je vždycky těžké: Dalo přece takovou práci vybudovat si současný…

9 pilířů úspěšného e-mailingu

Lidé denně dostávají desítky e-mailů s mnoha různými nabídkami. Přesto je e-mail stále velmi…

Výpis 5563 z celkem 217