Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Připoutat ano, svázat ne

Pravděpodobně jste již zažili problémy, když jste se snažili odhlásit od odběru některých e-mailů.…

Čtyři tipy pro prodejní dopis

V balíčku přímé poštovní reklamy hraje stále klíčovou roli dopis potenciálnímu zákazníkovi, i když…

Jak vytvořit čitelný e-mail

Každý z nás dostává denně různé e-mailové zprávy. Některé jsou vytvořené perfektně, jiné nevýrazné a…

Behaviorální data zacílí reklamní e-mail

Rozesílání reklamních e-mailů na všechny strany dnes pozbývá smyslu. Do popředí se dostává potřeba…

Deset chyb v direct mailu

Přímá reklama zasílaná poštou nebo e-mailem může přinést řadu výhod. Je však třeba vyhnout se…

Jak na efektivní e-mailovou kampaň

E-mailová komunikace je dnes nedílnou součástí marketingové strategie úspěšných firem. Velkou…

Pět rad pro větší čtenost e-mailů

Právě jste rozeslali svou e-mailovou kampaň, ale nedostavuje se odezva, kterou jste si…

Dojde váš e-mail, kam má?

Antispamové filtry na straně poskytovatelů internetových služeb i příjemců elektronické pošty spolu…

Titulky v přímé reklamě

Přímá poštovní reklama zůstává i přes rychlý rozvoj internetu silným způsobem, jak oslovit…

Výpis 172180 z celkem 219