Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak neskončit ve spamovém koši

E-mailoví marketéři vědí, že bez ohledu na to, jak jsou jejich zprávy legitimní, vypadávají ze hry…

5 faktorů úspěšné kariéry v přímém marketingu

Americká Asociace přímého marketingu (DMA) jmenuje každoročně významné osobnosti zoboru do své síně…

3 cesty k efektivnímu reklamnímu dopisu

Dopisy patří ke stálicím přímého marketingu. Často stále tvoří dokonce jeho ústřední část. Úkolem…

Vyzkoušejte přímý marketing

Smyslem přímého marketingu je dostat vaše sdělení přímo před zákazníky takovým způsobem, který…

3 tipy pro lepší předměty zpráv

Předmět zprávy hraje ve-mailovém marketingu stále důležitější roli, vzhledem krostoucímu objemu…

4 tipy pro výběr prodejce

Spolupráce sprodejci je integrální součástí obchodních aktivit řady odborníků na přímý marketing.…

Jak vybrat správný (přímý) kanál

Zjistit, jaký kanál zákazníci preferují, není jednoduché. Výzkum snázvem 2008 Channel Preference…

Spam roste a je nebezpečnější

Spam má neblahý vliv na uživatele elektronické pošty, ale i na energetické náklady firem.…

Zelenější marketing i firma

Šetrnost k životnímu prostředí je jednou zaktuálně nejdiskutovanějších otázek úspěšného řízení…

Výpis 136144 z celkem 219