E-mailoví marketéři vědí, že bez ohledu na to, jak jsou jejich zprávy legitimní, vypadávají ze hry…
Americká Asociace přímého marketingu (DMA) jmenuje každoročně významné osobnosti zoboru do své síně…
Dopisy patří ke stálicím přímého marketingu. Často stále tvoří dokonce jeho ústřední část. Úkolem…
Smyslem přímého marketingu je dostat vaše sdělení přímo před zákazníky takovým způsobem, který…
Předmět zprávy hraje ve-mailovém marketingu stále důležitější roli, vzhledem krostoucímu objemu…
Spolupráce sprodejci je integrální součástí obchodních aktivit řady odborníků na přímý marketing.…
Zjistit, jaký kanál zákazníci preferují, není jednoduché. Výzkum snázvem 2008 Channel Preference…
Spam má neblahý vliv na uživatele elektronické pošty, ale i na energetické náklady firem.…
Šetrnost k životnímu prostředí je jednou zaktuálně nejdiskutovanějších otázek úspěšného řízení…