Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Marketingový e-mail musí být relevantní a zacílený

Řada marketérů stále neumí správně využívat možností e-mailového marketingu a domnívá se, že…

E-mailem k loajalitě vůči značce

E-mailový marketing dokáže budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky loajálními ke značce. Umíte jej…

Jak se prezentovat jako odesílatel v e-mailovém marketingu

Když se potenciální zákazník podívá na e-mail, první věc, o které přemýšlí je, zda jej má vymazat.…

Jak zajistit udržitelnost e-mailové komunikace se zákazníky

Když zaměstnanci odcházejí od zaměstnavatelů, opouštějí nejen své kanceláře, ale také e-mailové…

4 chyby, které mohou zničit obsah vašich e-mailů

Marketéři se velmi rychle učí, že čím lépe zacílí obsah svých e-mailů, tím pravděpodobněji je budou…

Půlroční kontrola: Jak využíváte e-mailový marketing?

Je prostředek roku, čas ke zhodnocení prvních šest měsíců, které letos máme za sebou. Využíváte své…

Cesta do hlubin zákazníkovy (e-mailové) duše

Vzhledem ktomu, jak neustále stoupá počet odeslaných e-mailů, hledají e-mailoví marketéři relevantní…

E-maily stále míří do tmy

Výhody e-mailového marketingu jsou zřejmé. E-mail je nenákladné médium sdobrou návratností investic,…

10 nejčastějších chyb v e-mailovém marketingu

I ke-mailovému marketingu je třeba přistupovat strategicky a vyvarovat se nejčastějších chyb.1.…

Výpis 109117 z celkem 219