Mnoho lidí by raději nikdy nevyjednávalo, jiní se chystají jako do bitvy. Když požádáte své kolegy…
V diskuzích o vyjednávání často přijde řeč na moc. Ale ptát se, kdo je mocnější, není užitečné.…
Umění vyrovnávat se s kritikou je důležitým faktorem kariérního růstu jednotlivce. Reagovat je třeba…
Organizace stále častěji využívají skupinovou a týmovou práci. Stát se efektivním vyjednavačem ve…
Ztratit důvěru je velice jednoduché. Jediné zklamání může zničit léta důvěryhodnosti, která se pak…
Konfliktům na pracovišti se nedá vyhnout a jen těžko jim můžeme předcházet. Pokud se však vyostří,…
Firemní porady a schůze by měly být pro nadřízené i zaměstnance směrodatné při určování a plnění…
Častěji než bychom chtěli musíme jednat s lidmi, kteří jsou hrubí, agresivní nebo nepoctiví. Tito…
Dobrý vůdce ví, kdy se má omluvit. V Japonsku například firmy najímají na veřejné omlouvání…