Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Tykat či vykat?

Pravidla oslovování jsou všeobecně známá. Přehnané formalizování mezilidských vztahů však může vést…

Řekněte e-mailu "ne"

Zaměstnanci ve světě dnes znovu objevují hodnotu komunikace tváří v tvář. Například americká…

Pět způsobů, jak odhalit lháře

Dr. Charles Ford, psychiatr a profesor na alabamské universitě, tvrdí, že průměrný člověk zalže…

Naslouchání přispívá k lepší interní komunikaci

Naslouchání je důležitou součástí komunikace. Ne vždy však druhým nasloucháme. Často se místo toho…

Manažer jako posel špatných zpráv

Hlavním úkolem lídra je vést jasnou komunikaci, jejíž nejtěžší součástí je přednášení špatných…

7 tipů pro lepší komunikaci

Komunikační dovednosti jsou jedním ze základních předpokladů úspěšného kariérního rozvoje. Stejně…

Vzrůstá neobliba manažerského žargonu?

Téměř 55 % britských zaměstnanců uvádí, že manažerský žargon jim na pracovišti dělá problém. Z…

Neprobíhají vaše oběžníky bez povšimnutí?

Firmy si často samy ubližují, když informují zaměstnance o čemkoli od tržní strategie a firemních…

Jak na problémové zaměstnance

Každý manažer se ve své kariéře setká s problémovými zaměstnanci. Měl by ale vědět, že se tomu…

Výpis 505513 z celkem 797