Co se stane, když se zkušený lídr rozhodne udělat radikální krok a přenese celou firmu do online a…
Máte problém na schůzky přicházet včas? Často se opožďujete, nevychází vám vaše pracovní a denní…
Program 7 návyků skutečně efektivních lidí se dočkal své páté generace. Během dubnových akcí v Praze…
Vazby mezi profesemi facility manažera a správce budov se již pomalu začínají dostávat do povědomí…
V anglicky psaných zdrojích o vedení lidí a o organizaci firem se můžeme dozvědět o fenoménu,…
Postavit se před publikum a mluvit před ním si žádá odvahu. Většina lidí při této představě pocítí…
Pokud jste manažer týmu, je dost pravděpodobné, že čas od času budete muset něco odprezentovat. Ať…
Change management je výraz odkazující na proces a metodiku zavádění změn. A to jak na úrovni…
Transformace organizací přináší mnoho výzev, které si žádají flexibilitu a schopnost rychlé adaptace…