Ed van de Weerd

Značka Albert jmenovala viceprezidenta pro Marketing, Formát a Komerční oddělení

Značka Albert, která provozuje supermarkety a hypermarkety Albert, jmenovala Eda van de Weerda (40) viceprezidentem pro oddělení Marketing, Format & Merchandising. Ten ve své nové roli působí s platností od 1. srpna 2009.

Ed van de Weerd před svým jmenováním působil na pozici viceprezidenta pro Komerční oddělení, do které byl uveden v lednu 2009. Ve své nové roli bude zodpovědný za vedení týmu obchodního oddělení, spolupráci s dodavateli a nově také za vedení týmu pro marketing a formát prodejen a koordinaci všech marketingových aktivit značky Albert na českém trhu. V této oblasti bude přímo navazovat na úspěšnou práci Roberta de Groota, který bude pokračovat ve své profesní kariéře v Nizozemí.

Ed van de Weerd bude i ve své nové roli přímo odpovědný generálnímu řediteli značky Albert v České republice. Jmenování Eda van de Weerda a spojení oddělení pro marketing a formát s komerčním oddělením je v souladu s plány dalšího růstu značky Albert v České republice a dokončování modernizace a rebrandingu všech prodejen Albert.

Ed van de Weerd má bohaté profesní zkušenosti z oblasti maloobchodu. V květnu 2006 byl jmenován ředitelem pro kategorii trvanlivých potravin ve společnosti Albert Heijn v Nizozemí. Předtím působil ve společnosti Vodafone v Austrálii a Anglii a v Procter & Gamble.

Ed van de Weerd absolvoval Technickou univerzitu v Enschede v Nizozemí. Je ženatý a má čtyři děti. Mezi jeho koníčky patří golf, cestování a závody F1.

Albert tvoří jednu z největších maloobchodních sítí v České republice. Jejím základem je 226 supermarketů, 56 hypermarketů a 21 benzinových stanic. Přes 13 500 zaměstnanců prodejen Albert a Albert hypermarket obslouží ročně přes 200 milionů zákazníků. Supermarkety a hypermarkety Albert nabízejí své služby ve všech krajích České republiky, řadí se tak mezi 10 největších zaměstnavatelů v zemi. V žebříčku 100 nejoblíbenějších zaměstnavatelů v zemi organizace Aiesec se Albert v roce 2009 umístil na 25. příčce. Albert je také držitelem titulu Supermarket roku 2005, 2006, 2007 a 2008. V rámci svého programu společenské odpovědnosti Albert v roce 2008 věnoval více než 8 milionů korun na projekty vzdělávání a osobního rozvoje dětí v dětských domovech a dalších sociálních institucích. Albert je maloobchodní značkou nadnárodní společnosti Royal Ahold se sídlem v nizozemském Amsterdamu.

Albert, www.ialbert.cz