
Nové vedení s digitální zkušeností
Marie Hobzová patří mezi dlouholeté osobnosti společnosti Henkel. Během své kariéry působila v řadě manažerských funkcí – od brand managementu po vedení e-commerce a digitální transformace. V posledních dvou letech vedla evropský tým jako Head of eCommerce Europe se sídlem v Praze a ve Vídni.
„Těší mě, že mohu vést marketingový tým v Česku a na Slovensku v této době, kdy se chování spotřebitelů dynamicky mění a digitalizace otevírá nové příležitosti pro značky Henkel. Mým cílem je posilovat naše značky na trhu a podpořit jejich další růst,“ uvedla Marie Hobzová.
Její zkušenosti z oblasti digitálního marketingu a online prodeje mají být podle společnosti důležitým impulzem pro rozvoj marketingových aktivit v regionu CZ/SK.
Dlouholetá opora firmy míří na evropskou úroveň
Jana Očadlíková je s firmou Henkel spojená od roku 1997. Za tu dobu prošla celou řadou pozic a podílela se na mnoha důležitých projektech i organizačních změnách. Po sloučení divizí Laundry & Home Care a Beauty Care v roce 2023 převzala vedení marketingu nově vzniklé divize Consumer Brands CZ/SK, kde koordinovala marketingové aktivity napříč značkami a podpořila přechod na novou strukturu.
„Henkel pro mě vždy znamenal nejen profesionální zázemí, ale i prostor pro osobní růst. Jsem hrdá, že jsem mohla být součástí transformace a posilování našich značek na trhu. Věřím, že Marie a celý tým úspěšně navážou na dosavadní výsledky,“ uvedla Jana Očadlíková.
Jana Očadlíková působila na pozici marketingové manažerky ConsumerBrandsHenkel Slovensko a Henkel ČR v letech 2023-2025.
Důraz na rozvoj talentů
Změna na klíčových manažerských pozicích je součástí dlouhodobé strategie Henkelu, která podporuje kariérní růst zaměstnanců a rozvoj talentů napříč regiony.
„Jsem upřímně rád, že se Marie stává součástí našeho česko-slovenského týmu. Její zkušenosti a energie budou přínosem pro marketing Henkel Consumer Brands. Zároveň mám velkou radost z úspěchu Jany Očadlíkové, která postupuje do evropské struktury – je to potvrzení kvality a ambicí talentů z Česka a Slovenska,“ uvedl Roman Kýr, generální ředitel divize Henkel Consumer Brands pro Slovensko a Česko.