Zahraniční expanzi Pilulky povede Jaromír Řánek

Rozvoj zahraničních trhů skupiny Pilulka, která působí na evropském lékárenském trhu, nově od června povede zkušený manager Jaromír Řánek.

Jaromír Řánek, Pilulka

"Vybudovali jsme skvělou infrastrukturu v Rumunsku, Maďarsku a Rakousku, máme nové webové stránky, vše optimalizované pro mobilní telefony i desktop a v neposlední řadě i mobilní aplikace. Abychom tyto investice v řádu desítek milionů korun dokázali proměnit ve fungující byznys, musíme zařadit vyšší rychlostní stupeň a proto bych rád přivítal nového člena týmu na pozici New Market Officer, Jaromíra Řánka", říká Petr Kasa, spoluzakladatel skupiny Pilulka.

"Jaromír Řánek vedl zahraniční expanzi Alza.cz téměř 12 let a věřím, že nyní je ten správný čas, kdy společně dokážeme v expanzi Pilulky velké věci. Zahraničí (nepočítaje Slovensko) v roce 2022 tvořilo pouze 4 % online tržeb za zboží. V budoucnu by to měly být desítky procent", dodává Petr Kasa

Mezi své největší milníky Jaromír Řánek počítá vybudování vendor týmu a úspěšné etablování Alzy na maďarském a rakouském trhu. "Mým základním úkolem je pomoci dále transformovat Pilulku tak, aby byla schopna úspěšně operovat na více trzích, zaujala tamní zákazníky svým skvělým produktem a zažila prudký růst."

"Je potřeba si uvědomit, že můžete být hvězda na českém trhu, ale že 5 km za Dolním Dvořištěm vás už nikdo nezná. Musíte vše budovat od píky, mít skvělou lokální nabídku, dobré nacenění, nápadité kampaně, ale zejména provozní excellence. Zákazník v zahraničí je nedůvěřivý a pokud nám dá důvěru s prvním nákupem, musíme ho nadchnout, jinak se už nikdy nevrátí," dodává Jaromír Řánek.

Po loňské expanzi do Maďarska, Rakouska, otevření nového distribučního centra v Olomouci a pokrytí vlastní Pilulka Expres dopravou poloviny obyvatel České republiky, se skupina Pilulka i nadále soustředí na zlepšování komfortu života lidí, zejména v oblasti péče o zdraví. Mimo transakční business a zmiňovanou expanzi, se Pilulka zaměřuje na zdravotnickou aplikaci Plus Care, které se podařilo uzavřít několik smluvních partnerství s předními farmaceutickými společnostmi v oblasti e-health. Mimo prodejní kanály je Pilulka pro farmaceutické firmy stále cennější také jako tzv. mediální dům.