Tomáš Böhm, nový obchodní ředitel vydavatele průkazů ISIC

Do nadnárodní skupiny GTS Alive Group, která mimo jiné vydává a spravuje průkazy pro studenty ISIC a pro učitele ITIC, přišel nový obchodní ředitel Tomáš Böhm. Přináší si s sebou zkušenosti z manažerských pozic v Google, Rohlíku či Footshopu. Vedle obchodních vztahů s klíčovými B2B klienty se bude velmi silně zaměřovat i na důležité produktové záležitosti, například na redesign aplikace pro studenty využívající průkazy ISIC. Z titulu své funkce bude také jedním z pěti členů nejvyššího vedení skupiny. Celá skupina GTS Alive Group je řízena z Prahy a patří do ní pobočky v sedmnácti zemích na čtyřech kontinentech.

Tomáš Böhm, GTS Alive

Mezi mé důležité úkoly bude vedle rozšíření zákaznické báze patřit také příprava vylepšeného verifikačního nástroje pro naše B2B partnery. Když například k nim do obchodu přijde student či učitel s průkazem ISIC či ITIC, digitální čtečka personálu ihned ukáže, na jaké slevy má nárok a podobně. Hodně se také budu zaměřovat i na digitalizaci samotných průkazů ISIC a ITIC a na jejich snadnější online objednávání,“ komentuje Tomáš Böhm své priority v GTS Alive.

Tomáš Böhm již kdysi v GTS Alive působil, a to rovnou dvakrát: před 13 lety tam nastupoval na juniorní obchodní pozici a později se tam vrátil jako Business Development Manager. Nyní tak po sedmi letech přichází zpět do známého prostředí, ovšem obohacen zkušenostmi například ze společnosti Google, kde měl na starosti rozvoj produktu Google Pay v rámci střední a východní Evropy.

Také disponuje významnými manažerskými zkušenostmi z rychle se rozvíjejícího světa e-commerce: v rámci online supermarketu Rohlik.cz řídil jeho velkoobchodní sekci MyFood Wholesales. Obuvní a módní gigant Footshop mu zase po akvizici svěřil řízení českého obchodu s teniskami a streetwearem Queens. Právě zde si Tomáš Böhm zažil skutečně komplexní manažerskou zkušenost, od postakvizičních úkolů typu slučování firemních kultur, týmů a rozjezdu expanze do dalších zemí až po tvrdá racionalizační opatření, když na trhu e-commerce v prvním pololetí 2022 došlo k významnému poklesu.

Tomáš Böhm vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze se zaměřením na marketing a mezinárodní obchod. Je ženatý a před půl rokem se mu narodila první dcera. Je vášnivý cestovatel, navštívil padesát zemí a dalších padesát má v plánu. Také velmi rád sportuje a každý den běhá do práce přes pražský vrch Vítkov.

Tomáš Böhm během své kariéry často řídil velké týmy lidí. Vždy se při tom řídil třemi hlavními zásadami: okamžitá obousměrná zpětná vazba, lidský přístup a dodržování daného slova.