Společnost STADA Česká republika jmenuje nového generálního ředitele s cílem posílit svou tržní pozici

Česká pobočka předního evropského dodavatele léků STADA přivítala nového generálního ředitele, který svým působením naváže na její dosavadní úspěchy na místním trhu. Martin Šlégl (37) se ujímá vedení tuzemského zastoupení STADA v období, kdy společnost na lokálním trhu pokračuje v růstu díky nově vznikajícím příležitostem.

Martin Šlégl, STADA

Martin Šlégl střídá na pozici generálního ředitele STADA Česká republika Tomáše Mihála a do společnosti přináší více než desetileté profesní zkušenosti. Svou kariéru zahájil ve společnosti Roland Berger jako management konzultant v různých průmyslových odvětvích pro oblast Evropy, poté přešel do oboru zdravotnictví, společnosti IQVIA, kde působil osm let. Začínal jako senior konzultant, později se stal regionálním ředitelem pro jihovýchodní Evropu a z této pozice vedl poradenství a Real-World Evidence společnosti na celkem deseti trzích. V posledních čtyřech letech zastával post generálního ředitele pro Českou republiku a Slovensko, z něhož úspěšně řídil fungování společnosti v různých segmentech zdravotnictví.

Martin Šlégl do společnosti STADA přináší své cenné poznatky o strategiích v oblasti inovativních, generických a CHC léčiv, dále rozsáhlé znalosti klíčových stakeholderů i organizací působících v oblasti zdravotnictví a detailní přehled o aktuálních výzvách v tomto odvětví. To vše pomůže realizovat ambice společnosti STADA v České republice i mimo ni.

„Pro společnost STADA, ale i pro celý český farmaceutický průmysl, nastává mimořádně dynamické období,“ řekl Martin Šlégl, generální ředitel společnosti STADA pro Českou republiku. „Nové technologie zvyšují standardy léčby i zdravotnické péče, díky digitální revoluci jsou navíc dnes zákazníci schopni najít přesně ty produkty, které potřebují. Jsem nadšený, že se ujímám vedení aktivit STADA v České republice v časech, které jsou určující pro místní průmysl i pro společnost samotnou, a že se mohu stát součástí jejího expertního týmu.“

Jmenování přichází v době, kdy společnost STADA upevňuje svoji tržní pozici a navazuje na svoje úspěchy po akvizici české společnosti Walmark před dvěma lety, během které došlo k významným investicím do třineckého centra excelence pro výrobu potravinových doplňků. Společnost zde plánuje zavádět další pokročilé technologie a rozšířit portfolio produktů, což posílí roli třineckého výrobního závodu jako důležitého exportního centra pro mezinárodní trhy.

Martin Šlégl je absolventem magisterského studia CEMS v oboru mezinárodní management a magisterského studia v oboru podniková ekonomika na ESADE v Barceloně a Vysoké škole ekonomické v Praze.