Šéfkou marketingové komunikace Toyota ČR se stala Zuzana Papežová

Šéfkou národního týmu marketingové komunikace Toyota Česká republika se stala Zuzana Papežová. V nové pozici Head of Marketing Communication je odpovědná za vytváření a realizaci komunikačně-marketingových strategií, řízení interního a externího týmu a posilování povědomí o značce mezi českými zákazníky. Nahradila Petra Koreckého, který se přesunul v rámci firmy do oddělení prodeje.

Zuzana Papežová, Toyota

Zuzana Papežová v českém zastoupení Toyoty pracuje více než sedm let, které strávila v oddělení produktu a marketingu, kde dostala příležitost být u představení mnoha nových a úspěšných modelů, služeb a aplikací na trhu. Rovněž se podílela na produkci lokálního audio-video obsahu a spolupracovala s agenturami.

Od okamžiku, kdy k nám Zuzka přišla, mě zaujala svou cílevědomostí a nadšením pro svět motorů,” vítá novou posilu Michal Velička, ředitel marketingu a produktu společnosti Toyota Česká republika. „Mnohokrát nám vytrhla trn z paty, když jsme potřebovali dotáhnout některý z našich projektů. Je super mít v týmu profesionálku, která ví, že když chce být vnímána jako naprosto spolehlivá, nesmí nikdy polevit.”

Před Toyotou působila rok jako marketingová manažerka Kolonial.cz, který se posléze spojil s jedním z největších online supermarketů Košík.cz. Svou profesní kariéru začala v agentuře AMI Communications na pozici marketingové specialistky.

Před dvěma týdny se Zuzana Papežová aktivně podílela na content marketingových aktivitách u příležitosti uvedení nové Toyoty Prius na český trh, kterou představila v atraktivním videu na YouTube a v profesionálním produktovém focení na Toyota News.

V marketingových strategiích je pro mě nejdůležitější kontext a reálné výsledky, ideálně proměněné v nárůst prodejů a větší podíl značky Toyota na trhu,” říká Zuzana Papežová. „Je mi jasné, že pracovat pro největší automobilku na světě je nejen pro mě, ale celý tým parádní příležitost a já jsem moc ráda, že jsem ve správném čase na správném místě.”

Zuzana Papežová působí i v akademické sféře, kdy od roku 2018 přednáší marketingovou komunikaci se zaměřením na vedení a obchodní výsledky firmy na Vysoké škole ekonomické v Praze. Součástí spolupráce s univerzitou je soutěž Masters of Marketing, kde jsou oceňováni nejlepší studenti.

Na Business Institutu v Praze získala Zuzana Papežová titul MBA v oboru marketingové a mediální komunikace. Na Vysoké škole ekonomické v Praze vystudovala obory mezinárodní obchod a komerční komunikace zakončené inženýrským, potažmo bakalářským titulem.

Ve volném čase Zuzana ráda sportuje. Miluje jízdu na snowboardu a horském kole, nepohrdne ani extrémním downhillem, který jí dodá pořádnou dávku adrenalinu. Je nadšenou fanynkou sci-fi filmů a seriálů, a když objeví opravdu dobrou restauraci nebo bistro, u jedné návštěvy nikdy nezůstane.

I díky silnému a kreativnímu marketingu má Toyota Česká republika za sebou další úspěšný rok. Celkem v Česku loni prodala 16 554 vozů, což znamená meziroční zvýšení prodeje o 35 procent. V letošním roce slaví 30 let na českém trhu.