Šéfem brandu a komunikace v Monitora Media a Imper se stal Marek Steiger, zaměří se na posílení pozice značek na českém trhu

Partnerské společnosti Monitora Media a Imper, které přinášejí real-time monitoring médií, sociálních sítí a komplexní datová řešení pro marketing a B2B byznys, posilují svůj manažerský tým. Na pozici Head of Brand nastupuje Marek Steiger (36), který dříve působil mimo jiné jako vedoucí externí komunikace a tiskový mluvčí ve společnosti Vodafone. Jeho cílem je upevnit pozice značek jako technologických lídrů.

Marek Steiger, Monitora Media

Marek Steiger působil 14 let v Zoo Praha, kde měl na starost komplexní programové a vzdělávací aktivity, věnoval se rozvoji marketingové komunikace i obchodních projektů. Po svém nástupu do vedení komunikace ve společnosti Vodafone stál u významných milníků jako uvedení neomezených dat na český trh, představení sítí 5G či akvizice UPC. Zodpovídal i za kompletní PR prezentaci vedení společnosti. Před nástupem na aktuální pozici byl ředitelem komunikační agentury. 

Marek má letité zkušenosti v oblasti komunikace, brand buildingu, vedení velkých projektů i týmů. V rámci své pedagogické činnosti se dlouhodobě věnuje tématům etologie a životního prostředí. Ve volném čase je pak zejména vášnivým sportovcem.

Ve své nové roli se chce Marek Steiger zaměřit na upevnění pozice obou společností jako technologických lídrů v oblasti monitoringu médií a datových aplikací. „Celou svou profesní kariéru jsem produkty Monitory i Imperu využíval jako zákazník, sledoval jejich cestu a neustálé vylepšování jednotlivých služeb. Věřím, že svůj pohled z druhé strany mohu efektivně spojit s profesními zkušenostmi a pomoci tak k dalšímu dynamickému růstu obou značek na českém trhu,“ dodává Marek Steiger. 

Jako výzvu Steiger vnímá stanovení brandu Monitora Media a Imper jako symbolů práce s chytrými daty. „Našim klientům pomáháme k většímu počtu nových zákazníků, rychlejší akvizici, efektivní komunikaci i marketingu. Pro jejich růst přinášíme reálná řešení bez zbytečných pozlátek, zato ale se zcela konkrétními informacemi.“ doplňuje Steiger.