Ředitelem marketingu Ydistri je Bohdan Fedor. Přináší zkušenosti z Mall Group, Zuno Bank nebo televize JOJ

Startup Ydistri, který pomáhá obchodníkům efektivně pracovat se skladovými zásobami a omezit plýtvání, hlásí novou personální posilu. Na pozici ředitele marketingu nastoupil zkušený marketér Bohdan Fedor (44), který má za sebou přes 16 let práce na obdobných pozicích ve společnostech, jako je Mall Group, Zuno Bank či slovenská komerční televize JOJ.

Bohdan Fedor, Ydistri

Bohdan Fedor absolvoval hudební teorii na bratislavské Vysoké škole múzických umění a má za sebou několik vedoucích pozic v marketingu. Po tříletém angažmá u TV JOJ působil šest let v marketingovém týmu Zuno Bank, přes tři roky z toho zastával pozici ředitele marketingu celé skupiny. Další jeho kroky směřovaly do marketingového oddělení Mall Group, kde následně opět zastával roli šéfa marketingu. Nyní se ujímá vedení marketingu právě v technologickém startupu Ydistri. 

Ve Ydistri bude mít Bohdan Fedor za úkol především zvýšit povědomí o značce, vybudovat účinný akviziční funnel a nastavit dlouhodobě funkční komunikační strategii pro budování vztahu s potenciálním zákazníkem s pomocí obsahového marketingu. Právě s ním má Fedor z dosavadních pozic bohaté zkušenosti.  

Ydistri je skvělá značka, která pomůže utvářet budoucnost dodavatelského řetězce i samotného maloobchodu. á pevné technologické základy a nyní je potřeba zapracovat na ještě účinnější akvizici nových klientů. Je to pro mě skvělá výzva, protože Ydistri se dotýkají velmi odborná B2B témata, u kterých je nutné nejprve edukovat trh, aby bylo možné manažerům v retailových firmách ukázat plný přínos, který by implementace systému Ydistri přinesla. Určitě, budu nucen vystoupit z komfortní zóny, ale o to více se na svoji práci ve Ydistri těším,“ shrnuje nový ředitel marketingu Ydistri Bohdan Fedor. 

Český technologický startup Ydistri používá vlastní prediktivní technologie, aby dokázal efektivně co možná nejvíce optimalizovat přesun skladových zásob mezi jednotlivými pobočkami, a díky tomu šetří náklady nejen retailových obchodníků. Společnost vznikla v roce 2018 a již v roce 2021 získala investici v hodnotě přes 60 milionů korun. 

Ve volném čase se Fedor věnuje hudební produkci, kterou i vystudoval. Vlastní e-shop s 3D zvuky, dále tráví volný čas hikingem nebo jógou. Za své hodnoty považuje minimalistický styl života, a především důraz na co možná největší omezení plýtvání. Jeho dalším velkým zájmem je pak historie marketingu a marketing obecně.