Ředitelem komunikace skupiny Creative Dock je Tomáš Kolder

Novým ředitelem komunikace skupiny Creative Dock se stal dosavadní PR manažer Tomáš Kolder, kde rovněž zastával interim pozici vedoucího marketingu celé skupiny. Kolder bude mít na starosti interní i externí komunikaci a kompletně zodpovídat za firemní obsah na webu a sociálních sítích. Zaštítí také eventové aktivity skupiny.

Tomáš Kolder, Creative Dock

Tomáš Kolder přišel do Creative Docku v polovině minulého roku, kde působil v interním marketingovém týmu, které pracovalo zejména pro interní a externí klienty Creative Docku. Po vytvoření nového týmu, působící pouze pro Creative Dock, vybudoval několikačlenný mezinárodní marketingový tým.

Společně s interním týmem Studia úspěšně spustili nový web, vytvářeli plány a strategie pro zvýšení brand awareness na klíčových trzích v DACH a MENA regionu a pomáhali oddělení obchodu. Kolder měl také na starosti event management, a to konkrétně eventy v Evropě (Světové ekonomické fórum v Davosu) a na Blízkém východě (konference Biban 2023 v Rijádu).

Společně se studiem započal projekt vytvoření nové brandové strategie a positioningu s agenturou the little red sofa a rovněž byl u integrací akvírovaných brandů pod značku Creative Dock.

Před příchodem do Creative Docku měl Tomáš více než osm let zkušeností v oblasti B2B i B2C komunikace. Do Creative Docku přišel z designérské a sklářské společnosti Lasvit, kde měl na starosti globální externí komunikaci, vybrané sociální sítě, web content a řízení agenturních služeb v Německu, Spojených arabských emirátech, USA a Číně.

Před Lasvitem zastával pozici tiskového mluvčího ve společnosti Huawei. Také působil v interním komunikačním týmu poradenské společnosti Deloitte. A jeho předchozí zkušenosti zahrnují práci v PR agenturách FleishmanHillard a Ogilvy.