OMV má v ČR novou šéfku marketingu. Eva Šmelová se zaměří na zákaznickou zkušenost

Novou šéfkou marketingu ve společnosti OMV se stala Eva Šmelová. Dříve působila ve společnostech L'Oréal či Tesco, kde se zaměřovala na přípravu marketingových kampaní a strategií. Své zkušenosti se strategickým plánováním využije v OMV k posilování vztahů s partnery i zákazníky a dalšímu budování povědomí o značce. Eva Šmelová nahrazuje Michala Jandu, který se dále v OMV bude plně věnovat rozvoji konceptu Viva.

Eva Šmelová, OMV

Eva Šmelová bude mít v OMV na starost přípravu lokálních marketingových aktivit a kampaní a zaměří se také na zvyšování povědomí o značce, která je jedním z mála výrobců prémiových pohonných hmot dodávaných na český trh. Soustředit se bude také na podporu aktivit OMV spojených s udržitelností. „OMV je v mezinárodním i našem lokálním měřítku velmi silný hráč s významnou tradicí. Pozice marketingového šéfa je pro mě velkou výzvou a ráda bych přispěla k budování vztahů se zákazníky, pro které je OMV vysoce důvěryhodným dodavatelem pohonných hmot. Mým cílem je posílit pozici OMV jako prémiového partnera pro řidiče, říká Eva Šmelová.

Pozice čerpacích stanic se postupně mění a získává s rozšiřující se nabídkou zboží i služeb nový rozměr. Michal Janda, který v OMV Česká republika dosud řídil marketing a zároveň se zaměřoval na rozvíjení maloobchodních aktivit společnosti, se bude nadále věnovat plně pozici Convenience Retail manažera. Zaměří se mimo jiné na rozvoj nabídky zboží i celkového konceptu obchodů VIVA, které se stávají stále více místem pro pohodlný odpočinek na cestách.