Novým šéfem produktu v DODO Group je Martin Běhal. Postará se o další rozvoj doručovacích služeb i pronikání do nových segmentů

Pozice Head of Product v technologicko-logistické firmě DODO se nově chopí Martin Běhal (35). Ten byl do nové pozice povýšen po roční práci v DODO na pozici Product owner týmu zabývajícího se řízením doručovacích kapacit a zároveň po několika letech sbírání zkušeností v oblasti technologického byznysu. Prioritou Martina Běhala v nové pozici šéfa produktu bude především standardizace jednotlivých komponent vlastní logistické platformy DODO i příprava produktu na pronikání do dalších segmentů a na další evropské trhy.

Martin Běhal, DODO

Martin Běhal vystudoval molekulární biologii a přes 2 roky působil v oblasti vědy, kde se zabýval tématy souvisejícími s buněčnou signalizací v oblasti nádorové biologie. Následně přesedlal do technologického byznysu. Zde se mu po dvou letech ve zlínské agentuře PRIA společně se společníky podařilo získat investory a vyčlenit tak svůj vlastní start-up NEXTERA, kde se podílel na tvorbě produktu SensorX. Po třech letech práce na pozici produktového manažera a spoluvlastníka v NEXTRA Martin Běhal nastoupil do technologicko-logistické společnosti DODO. Zde se postupně z pozice Product Managera R&D týmu vypracoval až právě na pozici Head of Product. 

DODO má nadále silné růstové ambice a dlouhodobou vizí firmy je držet si pozici mezi třemi největšími logistickými firmami v oblasti last-mile delivery v Evropě. Základem pro naplnění takového cíle je samozřejmě kvalitní a dobře škálovatelný produkt, který obchodníkům napříč celou e-commerce umožní poskytovat svým zákazníkům rychlé, přesné, udržitelné a cenově dostupné doručení. A právě řízení rozvoje produktu pro další růst a expanzi bude hlavní pracovní náplní Martina Běhala.  

Už v současnosti dokáže DODO díky vlastní logistické platformě GAIA klientům nabídnout naprosto unikátní produkt, který napříč segmenty posouvá zákaznickou zkušenost z nákupu o úroveň výše. Soustavně ale pracujeme na dalším rozvoji a standardizaci jednotlivých komponent, abychom dokázali službu co nejlépe posouvat a škálovat. Chceme, abychom všem našim klientům mohli nabídnout přesně ty parametry naší služby, které pro ně budou přínosné a relevantní, a zároveň se vyhnuli neefektivní a časově náročné customizaci pro každého zvlášť,“ popisuje Martin Běhal svou novou pracovní výzvu. 

Hlavními prioritami DODO do následujících měsíců a let je posilování pozice ve stávajících segmentech a zároveň expanze do dalších segmentů a na další evropské trhy. „Chceme se dále posouvat v oblasti rozvozu potravin, kde máme již nyní oproti konkurenci znatelný náskok a kde chceme svou pozici i nadále posilovat. V rámci rozvoje naší logistické platformy se ale výrazně soustředíme i na posouvání služby pro e-shopy napříč dalšími segmenty, což v praxi znamená, že pokračujeme s vývojem inovativních způsobů maximalizace provozní efektivity, a zároveň se obchodníkům přibližujeme díky napojením na e-shopové platformy jako je např. Shoptet. V oblasti rychlého doručování malých i velkých zásilek vidíme velký potenciál a vidíme, že služba doručení v tentýž den se již nyní stává novým standardem.“ uzavírá Běhal.