Novým šéfem marketingu a inovací Edenredu je Vladimír Rejlek

Novým ředitelem marketingu a inovací společnosti Edenred se stal Vladimír Rejlek (43 let). Má za sebou bohaté, téměř dvacetileté zkušenosti ze světa digitálního marketingu.

Vladimír Rejlek, Edenred

Vladimír Rejlek založil agenturu Publicis Modem, která byla digitální částí komunikační skupiny Publicis Groupe. Následně byl šéfem digitální komunikace v další mezinárodní agentuře WUNDERMAN. Pracoval pro lokální i globální klienty, jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, Komerční banka a další.

Na straně zadavatelů kampaní se pohybuje Vladimír Rejlek poslední tři roky, před svým příchodem do Edenredu řídil digitální marketing a transformaci cestovní kanceláře Blue Style.

Do Edenredu Vladimír Rejlek nastupuje na pozici, která se uvolnila po loňském odchodu Jakuba Ryby.

Vladimír Rejlek vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy. Ve volném čase se věnuje především své devítileté dceři. Je filmovým a hudebním fandou, rád čte a sportuje – hraje fotbal a tenis, věnuje se také běhu.