Novým generálním ředitelem Lidlu Česká republika se stane Adam Miszczyszyn

Společnost Lidl v České republice čeká změna ve vrcholném vedení. Novým generálním ředitelem se od dubna stane Adam Miszczyszyn, Pavel Stratil společnost Lidl po 21 letech opouští k 31.3.2023 na vlastní žádost.

Adam Miszczyszyn, Lidl

Nový generální ředitel Adam Miszczyszyn na novou pozici nastoupí 1. dubna 2023, kam přechází po působení v Lidlu na Slovensku. Součástí Lidlu je přitom již od roku 2002. Za tu dobu působil nejen v Polsku, ale i na mezinárodní úrovni v rámci Lidl Stiftung a od loňského roku jako generální ředitel Lidl Slovenská republika.

Pavel Stratil působí v Lidlu již 21 let, od roku 2009 v roli generálního ředitele Lidl Česká republika.„Za tu dobu se nám společnými silami povedlo Lidl pozvednout z podceňovaného diskontu na úplně novou úroveň -  moderní diskontní řetězec 21. století a současně na jedničku mezi všemi potravinářskými řetězci v České republice. Lidl se stal synonymem pro kvalitní, čerstvý a cenově dostupný sortiment, výborný zákaznický zážitek, skvělého zaměstnavatele i lídra v oblasti udržitelnosti. Svému nástupci přeji hodně štěstí a pevně věřím, že ve stávajícím týmu bude mít stejně silnou a spolehlivou oporu jako jsem měl já a jsem si jistý, že společně Lidl posunou ještě dále,“ doplnil Pavel Stratil.

Lidl Česká republika je jedničkou mezi obchodními řetězci a také zaměstnavateli. Na tom má zásluhu skvěle fungující tým, do kterého se rád připojím. Věřím, že i nadále budeme první volbou pro zákazníky, zaměstnance, dodavatele i všechny naše partnery a těším se na naši společnou práci,“ popsal Adam Miszczyszyn.

 

O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 313 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.