
Jan Kropáček (51) působí ve společnosti Air France-KLM od roku 2002 a během více než dvou desetiletí zastával klíčové obchodní pozice. Do nové role se posouvá z pozice Key Account Manager pro Českou republiku, kdy měl na starosti péči o významné obchodní partnery, korporátní klientelu i institucionální zákazníky, včetně ambasád, obchodních komor a Letiště Praha.
„Je mi potěšením pokračovat v dosavadní práci našeho obchodního zastoupení na českém trhu, na kterém si naše skupina Air France-KLM udržuje stabilní podíl v letecké dopravě,“ uvádí Kropáček a dodává: „Jedním z mých cílů je navýšeni a postupný přesun našich prodejů do NDC /New Distribution Capability/, tedy nové platformy pro distribuci a zobrazování našich produktů. A nejen to. Budeme se soustředit na podporu nových linek a navýšení prodejů do oblíbených destinací v rámci naší globální sítě. Taktéž nás letos čeká dvacáté výročí našeho věrnostního program Flying Blue či podpora přímé linky do New Yorku operovaná naším partnerem Delta Air Lines. A v neposlední řadě, pro mě to nejdůležitější, bude prohloubení spolupráce s našimi klíčovými partnery z řad cestovních kanceláří a firemních klientů.
Jan Kropáček je absolventem Západočeské univerzity v Plzni, kde vystudoval učitelství se zaměřením na historii a francouzský jazyk. Kromě češtiny hovoří plynně francouzsky a anglicky.