Novou marketingovou ředitelkou EY Česká republika se stala Monika Spálavská

Do čela marketingového oddělení českého zastoupení mezinárodní poradenské společnosti EY nastoupila od 1. dubna 2024 Monika Spálavská. Ve své nové roli bude mít na starosti veškeré marketingové aktivity a business development společnosti v České republice.

Monika Spálavská, EY

Monika Spálavská se pohybuje v marketingu 25 let. Během své kariéry působila v řadě nadnárodních společností v oborech telekomunikace, finance, retail a zdravotnictví, kde vedla tuzemské i zahraniční marketingové týmy. Své znalosti a zkušenosti z řízení B2B i B2C marketingu produktů a služeb využila také jako lektorka marketingu na Univerzitě Palackého v Olomouci a pražského ČVUT.

EY patří ke špičce ve svém oboru, poskytuje excelentní služby klientům, nastavuje vysokou kvalitu standardů a rozvíjí své lidi. Je společností, která je postavena na hodnotách, které jsou mi velmi blízké. Věřím, že svými zkušenostmi a osobním přístupem pomůžu naplňovat její misi ‚Building a better working world‘ a dosáhnout obchodních cílů, jež si vytyčila,“ říká Monika Spálavská. Vedoucí partnerka EY Česká republika Martina Kneiflová k jejímu angažmá dodává: „EY získává s příchodem Moniky do svých řad velmi zkušeného experta. Jsem přesvědčena, že bude velkou oporou našeho týmu. Přeji jí v nové roli hodně úspěchů.“

Ve volném čase se Monika vedle rodiny věnuje aktivnímu pohybu, praktikuje jógu či pilates a je také pravidelnou návštěvnicí divadla a milovnicí muzikálů.