Novou generální ředitelkou Creative Dock je Gabriela Teissing

Novou generální ředitelkou (Chief Executive Officer) společnosti Creative Dock se stala Gabriela Teissing. Vystřídala Martina Pejšu, který nadále zůstává členem vedení v nově zřízené pozici Executive Chairman. Teissing v Creative Docku působí od roku 2019, zastávala funkce finanční a posléze provozní ředitelky.

Gabriela Teissing, Creative Dock

Creative Dock se zabývá budováním firem a technologických projektů působící v Evropě a na Blízkém východě. Gabriela Teissing bude plně zodpovědná za plnění strategických i finančních cílů společnosti. Jako generální ředitelka se bude zodpovídat nově založené dozorčí radě. Celkově bude Teissing reportovat deseti členům nejužšího vedení Creative Docku.

Creative Dock zažil výborný rok 2022. Kromě úspěšných akvizicí nejenom českých, ale i zahraničních firem, jsme rostli obratově i do počtu kolegů v našem multikulturním a mezinárodním týmu. V našich pobočkách v Berlíně, Curychu, Praze a Rijádu dnes pracuje více než 600 profesionálů a profesionálek. Pro letošní rok plánujeme opět růst příjmů, a to o více než 50 procent. Zaměříme se na regiony, ve kterých jsme silní, což jsou zejména DACH v Evropě, a na země Blízkého východu,“ říká Gabriela Teissing,CEO, Creative Dock.

Vedle růstu je hlavním cílem společnosti podle Teissing zkvalitňování služeb, které poskytuje klientům. I nadále se zaměřuje na historicky nejsilnější sektor fintech, kde kromě bankovnictví působí i v různých dalších oblastech, jako jsou třeba telekomunikace, a také oblast insurtechu, kde pomáhá pojišťovnám s digitalizací produktů a mobilitou, stejně jako s dalšími trendy. Rozvíjí retail a s ním spojené procesy personalizace, Creative Dock se aktivně zapojuje do technologických projektů ve strojírenství a stavebnictví.

Interně se soustředíme na rozvoj vlastních opětovně použitelných produktů, díky kterým našim klientům zrychlujeme dodávku služeb. Aktivně rozvíjíme tým Big Data a investujeme do výzkumu pro využití nových technologií, jako je umělá inteligence. Kromě toho rozvíjíme vlastní metodologie, v rámci kterých zapojujeme nové postupy a technologie. Chceme i nadále posilovat naše týmy o další specialisty a upevňovat svou stávající organizaci“, říká Gabriela Teissing.

Stále si silně uvědomujeme odkud pocházíme, kde jsou naše kořeny, totiž v kreativitě, zvídavosti, technologii a podnikatelském duchu a odhodlání,“ dodává Gabriela Teissing.

Cílem Creative Dock pod vedením Teissing je vytvořit firmy a produkty, které si oblíbí stovky milionů lidí po celém světě, a které lidem pomůžou v jejich každodenních životech.

Jsem nadšená, že mohu vést právě Creative Dock, nezávislého lídra v Evropě a na Blízkém východě v kategorii budování firem pro velké společnosti. Budování firem, tzv. corporate venture building, je mladá kategorie, která velkým firmám poskytuje alternativu investování do rizikového kapitálu, tzv. venture capital (VC). Dle společnosti BCG je úspěšnost company venture buildingu dvakrát až třikrát vyšší než tradiční venture capital nebo corporate venture capital (CVC),“ dodává Gabriela Teissing.

Teissing svou profesní kariéru začínala jako řídící partner v komunikační agentuře Semma. V letech 2011 až 2016 působila ve francouzské skupině Havas Group, která je jednou z největších světových komunikačních skupin. V průběhu let působila v různých vedoucích rolích, naposledy jako výkonná ředitelka nadnárodní Hercules Transforming Production.

V roce 2016 založila postprodukční studio Dazzle Pictures a společnost Rebel & Glory zabývající se virtuální realitou a digitálními produkty.

O Creative Dock
Během 11 let se Creative Dock z disruptivního startupu změnil v největšího nezávislého stavitele firem a funkčních technologických projektů pro velké společnosti. Creative Dock je leaderem rostoucí mladé kategorie, která se nazývá Company Venture Building. Creative Dock pomáhá velkým firmám hledat a přinášet nové příjmy tím, že vytváří nové služby a produkty, které dané firmy přidávají k těm stávajícím. Na tomto základě pak navrhne, vybuduje, provozuje a dále rozvíjí nové produkty a služby. Creative Dock působí primárně v Evropě, Asii a na Blízkém východě. Za poslední dekádu vybudoval více než 100 firem a samostatných produktů, a to v oborech fintech, insurtech, e-commerce, retail, logistika, stavebnictví, výroba apod. Celá skupina aktuálně zaměstnává více než 600 lidí. Do pěti let chce mít Creative Dock v portfoliu produkty a služby používané miliardou lidí po celém světě. Urychlení růstu a rozšíření svých služeb Creative Dock během posledního roku podpořil akvizicí zavedených evropských firem Spark Works (Švýcarsko), Rohrbeck Heger (Německo), FoundersLane (Německo) a IdeaSense (Česká republika). Hlavní kanceláře skupiny jsou v Berlíně, Curychu, Praze a Rijádu. Mezi současné klienty patří společnosti jako jsou Adidas, Allianz, Ahold, Amadeus, Avast, Bekaert, Henkel, Holcim, Medgulf, Mondelēz, Talanx Group, Veolia a další.