Neadresná distribuce má na trhu stále své místo, říká Jaroslav Staněk, nový obchodní ředitel České distribuční

Společnost Česká distribuční, největší distributor akčních letáků v České republice a poskytovatel adresného doručování, má nového obchodního ředitele. Stal se jím Jaroslav Staněk, který v České distribuční dříve působil na pozici provozního ředitele. Jeho první aktivity v nové funkci povedou k udržení stávajícího portfolia klientů a hledání cest, jak oslovit a získat nové klienty.

Jaroslav Staněk, Česká distribuční

„Práce ve vedení obchodu je pochopitelně výzva. Náš obor je velmi specifický, ale právě proto z provozní praxe vím, o co se opřít. Provozní stránka věci je často svázána s předem jasně definovanými podmínkami a nedovoluje příliš vybočit. Obchod bude v tomto ohledu pestřejší a nabídne větší prostor pro kreativitu. Rád s kolegy prodiskutuji jakékoli inovativní nápady pro stávající i potenciální klienty a těším se na naše společné pracovní úspěchy,“ uvádí Jaroslav Staněk ke své nové pracovní pozici.

„Česká distribuční se neustále vyvíjí a roste. Máme spoustu plánů do budoucna, zkoušíme nové věci a nic z toho se neobejde bez správných lidí na správných místech. Jaroslav Staněk s námi spolupracuje již mnoho let, jako provozní ředitel prokázal manažerské kvality i kolegiální přístup. Nepochybuji o tom, bude úspěšný i v nové pozici. Přeji mu a celému jeho týmu mnoho obchodních úspěchů a spokojených klientů,“ říká Petr Sikora, ředitel společnosti Česká distribuční.

Obchodní tým pod vedením Jaroslava Staňka bude v úzké kooperaci zejména s oddělením klientservisu. Dle jeho slov budou první kroky spočívat v plynulém navázání na dosavadní obchodní úspěchy společnosti a udržení stávajícího portfolia klientů. Hlavní ambicí obchodního týmu je rovněž přesvědčovat a získávat nové klienty. „Právě nelehká období, jakým je toto, nabízí příležitost hledat a zkoušet nové cesty, jak oslovovat zákazníky. Mnoho klientů, včetně některých online e-shopů, taková situace přinutí vyzkoušet něco nového, tedy neadresnou distribuci. Ceny práce a všech vstupů strmě stoupají a naším úkolem bude vytvořit klientům takové podmínky, aby i přes tento trend vnímali tištěnou reklamu jako efektivní investici,“ dodává nový obchodní ředitel.