Na nový post komerčního ředitele Astratexu nastoupil Daniel Naxera

Na nově vytvořenou pozici komerčního ředitele (CCO) společnosti Astratex nastoupil 3. dubna Daniel Naxera, který dosud působil jako šéf nákupu a prodeje e-shopu Alza.cz. Ve středoevropské jedničce na trhu se spodním prádlem bude mít na starosti týmy nákupu a marketingu.

Daniel Naxera, Astratex

„Po přestupu Karola Guláše z pozice marketingového ředitele na post generálního ředitele e-commerce platformy Enterstore a nástupu nového CMO Michala Bilky z interních lidí, jsme se rozhodli, že je ten správný čas propojit dvě podstatná oddělení pod jednu hlavu. Díky tomu vznikla nová pozice komerčního ředitele," říká generální ředitel (CEO) Astratexu Miroslav Tesař.

Astratex vstupuje do páté sezóny po kompletní obměně svého top manažerského týmu. Následovalo přestěhování podstatné části centrály firmy do Prahy, navýšení kapacity centrálního skladu i zvýšení počtu zemí, kde Astratex funguje.

Daniel Naxera působil poslední čtyři roky v největším tuzemském e-shopu s elektronikou Alza.cz, kde měl na starosti nákup a prodej. Před tím zastával 17 let různé řídící pozice v kosmetické firmě COTY, poslední dva roky jako country manažer pro ČR a Slovensko. Svou profesní dráhu začínal v Procter & Gamble.

"Pro Daniela jsme se rozhodli především pro jeho kombinaci zkušeností z e-commerce, které získal v Alze s jeho předešlými zkušenostmi ve vedení Coty. A také proto, že se většinu své kariéry věnuje businessu se zaměřením na ženy," dodává personální ředitel Astratexu Martin Svoboda.

"Chci pracovat pro jedničku na trhu spodního prádla, být součástí týmu, který umožňuje ženám nejen v Česku, aby si mohli dopřát široký výběr spodního prádla včetně kvalitního poradenství a to vše z pohodlí domova,“ říká Daniel Naxera.