Mind2FLO zformovala po vzoru zahraničních hráčů první Brand Experience studio v Česku, povede ho Pavel Flégl

Mediálně-technologická skupina Mind2FLO Jana Galgonka naplňuje své ambiciózní plány a jako první v Česku představuje vlastní Brand Experience studio. V jednom funkčním celku tak klientům nabídne na český trh unikání mix brandových, strategických i digitálních kompetencí. Tým BX studia vede Pavel Flégl, který do jeho čela nastoupil v červenci. Studio aktuálně pracuje mimo jiné na repositioningu značky Allwyn pro globální trh, architektuře brandu krosových elektromotorek MXM nebo na identitě pro celosvětovou iniciativu na podporu zastoupení žen v závodech Formule 1.

Pavel Flegl, MIND2FLO

Nové BX studio vyplňuje mezeru na českém trhu, na kterém dosud chyběla služba spojující klíčové kompetence potřebné k brandové komunikaci. Koncept studia reaguje na dynamické změny, kterými prochází společnost, trh i samotné značky, a které přinášejí důraz na práci s daty a potřebu digitalizace. „Dobrý příklad je třeba e-commerce. Trh je tak přesaturovaný, že čistý performance marketing dávno nestačí. Značky se proto ptají, jak posílit image, diferenciaci a loajalitu zákazníků, aby zůstaly relevantní. Klasický advertising tohle nevyřeší, ale BX díky mezioborovému přístupu staví značky, které obstojí,“ vysvětluje Jan Galgonek, CEO a zakladatel Mind2FLO.   

Do čela BX studia od července nastupuje Pavel Flégl, který je se zakladatelem Mind2FLO Janem Galgonkem propojen již od roku 2014. V té době se tehdy digitální agentura Bistro, kterou Flégl spoluzakládal, majetkově propojila s mediální agenturou Adexpres. Tu v roce 2015 koupila mezinárodní skupina Dentsu, ze které Galgonek i Flégl odešli v roce 2021. Nejvýraznější vliv na Fléglovu kariéru mělo působení v Leo Burnett v Kuala Lumpur, kde si osvojil principy brand experience přístupu a začal je prosazovat i po návratu do Česka.  

Skupina Mind2FLO je v kontextu českého trhu první, která svým klientům kompetenci specializovaného BX studia nabízí: „Na našem trhu nic podobného reálně neexistovalo. Najdete tu samostatné brandové konzultačky nebo jednotlivce, špičková design studia i digitální agentury, ale troufám si tvrdit, že jsme jediní, kdo tyto kompetence spojuje do jednoho funkčního celku,“ říká Pavel Flégl

BX studio skupiny Mind2FLO se podílelo mimo jiné na identitě a přípravě komunikace iniciativy s názvem More Than Equal, která byla představena před několika dny během Velké ceny Británie na okruhu v Silverstone. Mezi další aktuální projekty spadá repositioning značky Allwyn z portfolia KKCG, která vstupuje na globální trh.  Pro  

J&T Banku studio připravilo identitu a komunikaci J&T Banka Art Index Pop-up. Výstava je specifická svým konceptem, prezentující díla nejvýraznějších českých umělců současnosti v rozmezí pouhých čtyřech dnů v netradičním prostředí. 

Fléglův tým byl osloven také startupem MXM, který na trh uvede první motokrosové elektromotorky s výměnnou baterií a poptával kompletní nastavení brandu včetně e-commerce řešení a přípravy na vstup na globální trh. Studio řeší také tvorbu obsahu pro sociální sítě Ultra Premium Brand a jejich portfolio značek prémiového alkoholu. K dalším klientům pak patří fintechové projekty, které podobně jako samotné BX studio vstupují na nově zformovaný trh a staví veškerou svou komunikaci od základů.