Marketing skupiny Pilulka nově povede Šimon Čapek

Marketing skupiny Pilulka, která působí na lékárenském trhu v České republice, na Slovensku a v Rumunsku, od července přebírá Šimon Čapek. V pozici vystřídal Vojtěcha Janouška, který se přesunul v rámci skupiny do Rumunska.

Šimon Čapek, Pilulka

Mezi hlavní úkoly Šimona Čapka bude navázat a rozvinout současnou marketingovou komunikaci, harmonizovat marketing skupiny napříč trhy Evropy, významně rozšířit zákaznickou bázi a v neposlední řadě posilovat vnímání značky Pilulka. Šimon spojuje rozsáhlé marketingové zkušenosti, elán dělat věci jinak a to se zkušeností podnikatele. Spojení odbornosti, vášně a podnikavého ducha je klíčový set dovedností každého člena vedení Pilulky a proto jsem velmi rád, že je Šimon novým členem vedení Pilulka týmu“, komentuje Martin Kasa, spolumajitel skupiny Pilulka.

V roce 1999 Šimon Čapek založil společnost Red Bull v České republice. Postupně postavil a vedl silný marketingový a obchodní tým složený z talentovaných jednotlivců. Díky unikátní globální strategii se firmě dlouhodobě dařilo dosahovat rostoucích cílů. V roce 2012 přijal pozici regionálního marketingového ředitele odpovědného za 29 trhů v Asii. Dohlížel na strategické směřování firmy a zvýšil povědomí a prémiovou přitažlivost značky na všech důležitých trzích od Turecka po východní Asii. Během 5 let se Asie stala nejrychleji rostoucím regionem v čele s Japonskem.

V roce 2018 své angažmá v Red Bullu ukončil, aby získané zkušenosti zúročil znovu v České republice. Společnosti Heaven Labs, která vyrábí funkční stravu Mana, pomáhal proměnit rychle rostoucí startup na procesně rozvinutou a funkční FMCG společnost. Zatím poslední Čapkova mise odstartovala v roce 2019, kdy spustil 100% elektrickou carsharingovou platformu GreenGo, která se svými 220 auty představovala rychlý, tichý a zelený způsob mobility v Praze.

Odjakživa jsou pro mě alfou a omegou lidé a týmy, které mám možnost vést, inspirovat se navzájem a společně dosahovat více než každý zvlášť. Zajímám se o komunikaci značek, jaké benefity zákazníkům poskytují, jaké funkce plní, jaké problémy řeší nebo jakou radost přináší. Pohání mě výzvy spojené s prolínáním online a offline světů v inspirativních organizacích a značkách, a to za stálého sledování chování zákazníků, trendů a dynamik trhů v různých zemích a kulturách“, dodává Šimon Čapek.

Skupina Pilulka neustále zlepšuje komfort života lidí zejména v oblasti péče o zdraví a nadále investuje do digitalizace a inovativních projektů. V letošním roce Pilulka plánuje vstoupit aktivně do Maďarska, Rakouska a následně do Německa. Mimo transakčního businessu se Pilulka angažuje se svým projektem Plus Care i v oblasti prevence péče o zdraví. Ambicí skupiny je stát se dominantním hráčem ve střední Evropě elektronického zdravotnictví a plnohodnotně nahradit klesající offline lékárenský trh.