Firma chce dlouhodobě rozvíjet kvalitu a pozici svých služeb nejen ve střední Evropě, kde je doma. Aktuálně pracuje na rozběhu prodeje ve Španělsku a postupně i na dalších trzích. Změny v managementu jsou přirozeným krokem v dlouhodobém vývoji firmy, která vloni oslavila 20 let na trhu.
„Máme stabilní zázemí, skvělé zákazníky a jasnou vizi. Chceme být první volbou pro supply chain strategie, řešení a software v Evropě. Pro současné a budoucí zákazníky i nejlepší experty v oboru. Na tom teď budeme intenzivně pracovat,“ říká Oto Hausmann, nový CEO Logio. Ten působí ve firmě už osmým rokem – začínal jako manažer strategických projektů a později se stal COO.
„Logio je skvěle našlápnuté a má před sebou velký potenciál. Mou motivací je propojit sílu dat a financí, abychom podpořili strategický růst. S vedením jsme velmi rychle našli společnou řeč ohledně priorit a vize. Mým hlavním cílem je transformovat finance ze servisního oddělení na aktivní a strategickou podporu byznysu,“ doplňuje Petr Marzin. Ten do společnosti přišel z finančního startupu Symfio.
Pětice spolumajitelů Logio, sdružených ve skupině Patero, i nadále bude s vedením Logio udávat směr, podporovat inovace a strategické směřování rozvoje firmy. Marek Šucha, který doposud Logio jako CEO vedl, k tomu dodává: „V Patero se nyní více zaměřujeme na řízení a rozvoj všech svých dalších investic a současně na budování nových projektů. Logio dospělo a nyní je na dlouhodobě, systematicky budovaném týmu, aby hýbal firmou dopředu. Ale jsme tady jako aktivní majitelé, kteří se těší na další podporování firmy, zákazníků i zaměstnanců.“