Mailstep: Novým CEO se stává Martin Beneš

Martin Beneš se stává novým CEO společnosti Mailstep a její zahraniční obchodní značky Mailship. Do čela společnosti přichází s posláním transformovat Mailstep na silného evropského hráče, který je schopen dominovat v oblasti fulfillmentu a s tím spojenými službami. Na pozici nového obchodního ředitele zároveň přichází Jakub Mates. Na starost bude mít především podporu obchodu napříč Evropou.

Martin Beneš, Mail Step

Změna ve vedení společnosti nastává v době, kdy se dosavadní CEO Libor Hudeček přesouvá do role business development managera, kde bude zodpovědný za velké klienty, identifikaci obchodních příležitostí napříč Evropou a podporu rozvoje panevropské sítě.

Nový CEO Martin Beneš přináší bohaté zkušenosti s utvářením a škálováním produktů a firem jak v České republice, tak po celé Evropě. Posledních sedm let strávil na vedoucích pozicích v oblasti tzv. venture buildingu. Předtím působil ve společnosti Slevomat.cz, kde stál na začátku jejího rychlého růstu, a získal cenné zkušenosti v management consultingu a headhuntingu.

Mailstep i nadále pokračuje v růstu, za poslední rok o více než 50 %, a zároveň si udržuje svou ziskovost. „Nabízíme našim zákazníkům velmi kvalitní službu, která umožňuje obrovskou míru flexibility, možnost soustředit se na klíčové kompetence v oblasti obchodu a marketingu, doručení zásilek koncovým zákazníkům do druhého dne, a navíc je cenově výhodná. I proto v době nevalného růstu e-commerce trhu dále rosteme. Pomáháme zákazníkům rychle škálovat a umíme je podporovat i v době, kdy se sami tolik nerozvíjí. Věříme tedy, že náš růst bude rychlý i nadále. Naše služby budeme výrazně rozvíjet a inovovat a brzy nabídneme i doručení do druhého dne po celé Evropě. Již nyní umíme pokrýt jih Evropy: Itálii, Řecko a Španělsko,“ říká Martin Beneš, nový CEO společnosti Mailstep.