Logistický tým v Dáme jídlo převezme Tomáš Kýček. V Dáme jídlo působí od roku 2019

Největší q-commerce platforma v Česku, společnost Dáme jídlo, oznámila personální změny v managementu. Dosavadního šéfa logistiky, Josefa Simpartla, nahradil od nového roku Tomáš Kýček. Ten dosud ve firmě působil jako Sales Director. Péče o zákazníky zůstává v rukou Michaela Ernesta.

Tomáš Kýček, Dáme jídlo

Chtěl bych Pepovi moc poděkovat za všechno, co pro Dáme jídlo udělal. Za dobu jeho působení se podařilo naší logistiku posunout o obrovský skok dopředu,” uvádí Adam Kolesa, CEO Dáme jídlo. S odchodem Simpartla pozice Chief Operations Officera zanikla a její kompetence byly přerozděleny mezi nového šéfa logistiky a vedoucího kontaktního centra.

Pozici šéfa logistiky nově obsadil Tomáš Kýček. Ten ve společnosti Dáme jídlo figuruje od roku 2019 - nejprve jako Head of Sales Performance and Support a následně jako Sales Director v rámci českého a slovenského trhu. Od ledna 2023 nově přebírá zodpovědnost za logistický tým. V minulosti Kýček mimo jiné působil jako Key Account Manager v T-mobile, store manager v O2, nebo jako projektový a krizový sales manager pro region centrální Evropy v Alze. “Tomáš v Dáme jídlo působí už několik let. Má neuvěřitelný tah na branku a nebojí se měnit zažité struktury. Další zlepšování a rozvíjení našeho rozvozu pro nás teď bude prioritou a proto jsem rád, že si to Tomáš bere na starosti,” říká CEO Dáme jídlo, Adam Kolesa.

Rok 2023 pro nás bude rokem klíčových projektů. Primárním cílem je zaměřit se na zákaznický pohled naší služby a více propojit využívání služeb Dáme jídlo s pozitivní emocí. Zároveň se ještě více zaměříme na rozšiřování působnosti DJ v regionech a upevňovat pozici jedničky na trhu. O kvalitě naší usilovné práce rozhoduje spokojený zákazník a to je motor, který nás stále žene dopředu. Díky možnosti kooperace v rámci regionálního evropského týmu budeme dále rozvíjet logistické projekty a přicházet s inovacemi, kterou zákaznicí jistě ocení,” říká Tomáš Kýček, nový šéf logistiky Dáme jídlo.

Agenda spojená s péči o zákazníky zůstává v rukou Michaela Ernesta. Ten přitom na pozici Head of Contact Center v Dáme jídlo působí již od roku 2020. Od roku 2021 pak Ernest zastřešuje také péči o zákazníky v sesterské společnosti Foodpanda na Slovensku.