Karolina Šrámková nově ve funkci šéfa marketingu J&T BANKY

Marketingové oddělení J&T BANKY od dubna vede Karolina Šrámková. Na novou pozici přichází s téměř 20 lety zkušeností z marketingu a 12 lety z bankovnictví, kde působila v GE Money Bank či Air Bank. Karolina pracovala v korporacích i start-upech, s orientací jak na B2B, tak i B2C sektor. Vedle čistě marketingových pozic si vyzkoušela také vedení projektů v oblasti firemní kultury a HR. Aktuálně se po 1,5 roce vrací z Německa, kde v nadnárodní společnosti REHAU zodpovídala za řízení korporátní značky napříč 50 zeměmi.

Karolina Šrámkové, JTBANKA

Hlavní úlohou Karoliny Šrámkové v její nové funkci je navázat na dlouhodobé budování unikátní pozice značky J&T BANKY na trhu a ve spolupráci s obchodem zlepšování celkové zákaznické zkušenosti ve stále více digitálním světě.

Karolina vystudovala Univerzitu Tomáše Bati a Copenhagen Business School. A ve volném čase se ráda věnuje dalšímu studiu a sportu.