Karel Kraus

Karel Kraus, nový marketingový manažer Plzeňského Prazdroje

Po třech letech postupuje Karel Kraus, Senior Brand Manager značek Pilsner Urquell a Master, na novou pozici. V Plzeňském Prazdroji bude zastávat roli marketingového manažera a povede tým odpovědný za aktivity značek Velkopopovický Kozel, Radegast, Primus a Klasik.

Karel Kraus (33) působí v Plzeňském Prazdroji od roku 2003, postupně se podílel na vedení značek Velkopopovický Kozel, Birell, Radegast, Pilsner Urquell a Master. Předtím absolvoval stáž v oddělení Brand Management na celosvětové centrále společnosti Deutsche Telekom AG v Německu. V letech 1996 až 2001 vystudoval Ekonomickou fakultu Vysoké školy báňské – Technické univerzity v Ostravě, v průběhu studia působil v oblasti marketingu a komunikace mezinárodní neziskové studentské organizace AIESEC. Nedávno získal titul MBA na University of New York v Praze na švýcarském Institut Universitaire Kurt Bösch.

Karel Kraus pochází z Pardubic a je ženatý. Hovoří anglicky a německy. Mezi jeho zájmy patří tradiční piva z pivovarů Plzeňského Prazdroje, kvalitní gastronomie a cestování.