Jan Kloud

Jan Kloud, nový ředitel marketingu společnosti ŠkoFIN

Novým managerem ŠkoFINu odpovědným za oblast marketingu se stává od 1.4. 2010 pan Ing. Jan Kloud. Dosavadní zástupce této pozice, pan Roman Vavroň, se po 10-ti letém působení ve ŠkoFINu rozhodl přijmout výzvu mateřské společnosti Volkswagen Financial Services AG a přechází do indické pobočky na funkci General Manager Sales and Marketing.

Pan Jan Kloud (narozen 1975) – působí ve ŠkoFINu od roku 2000 - nejdříve na pozici key account managera, následně od roku 2005 jako brand manager pro značku Audi Finance a od roku 2008 jako Vedoucí obchodního úseku Fleet a VIP. Ve ŠkoFINu bude nyní odpovědný za marketing, vývoj a tvorbu produktů v oblasti retailu a fleetové zákazníky. Jeho vzdělání je vysokoškolské, inženýrský titul získal v roce 1998 na Masarykově univerzitě v Brně v oboru ekonomie. Pan Kloud komunikuje v anglickém a německém jazyce, mezi jeho koníčky patří sport (tenis, squash, lyže), automobily, zajímá se o architekturu a design.