Hynek Chudárek a Daniela Němcová, nové vedení obchodu a marketingu České televize

Novým obchodním ředitelem České televize se k 1. listopadu 2012 stal Hynek Chudárek. Oblast marketingu převzala ke stejnému datu ředitelka Vnější a vnitřní komunikace České televize Daniela Němcová.

Hynek Chudárek, Česká televize

Cílem tohoto kroku je kvalitativně a efektivně rozvíjet prezentaci České televize navenek a věnovat zvláštní pozornost oblasti obchodu, která v posledním roce zaznamenala významné změny z hlediska legislativy i celkové situace na televizním trhu.

Hynek Chudárek spoluzakládal v roce 2002 hudební televizi Óčko, kde do roku 2011 působil jako výkonný ředitel a člen představenstva. Za tu dobu se podařilo vybudovat úspěšnou hudební televizi s jasně vyprofilovanou cílovou skupinou a programem. Předtím byl akcionářem a působil ve společnosti, která se zabývala výrobou CD a DVD nosičů. V roce 2009 a 2011 se účastnil výběrového řízení na generálního ředitele České televize.

Daniela Němcová vede komunikaci České televize od prosince 2011. Před nástupem do České televize působila jako ředitelka komunikace ve společnosti České aerolinie, kde měla na starosti externí a interní komunikaci společnosti včetně mediálního servisu na zahraničních zastoupeních. Tři roky byla zároveň tiskovou mluvčí.