František Mala

František Mala, nový ředitel marketingu společnosti T-Mobile Czech Republic

Novým výkonným ředitelem úseku marketingu společnosti T-Mobile Czech Republic se od 1. listopadu stane František Mala. Jmenování nového ředitele bylo na konci minulého týdne schváleno představenstvem společnosti. František Mala, který v současnosti zastává post ředitele divize strategie prodejních kanálů Slovak Telekom, nahradí na postu marketingového ředitele Petra Dvořáka, který odchází z T-Mobile ke konci října.

František Mala je absolventem Univerzity Komenského v Bratislavě. Ve Slovak Telekomu/T-Mobile Slovensko působí od roku 2000, kde postupně dosáhl na manažerské pozice v oblasti financí, marketingu a péče o zákazníky. Čtyři roky se úspěšně věnoval řízení segmentu nefiremních zákazníků v T-Mobile Slovensko. Po integraci Slovak Telekomu a T-Mobile Slovensko měl posléze na starosti řízení divize služeb zákazníkům Slovak Telekomu. Před nástupem do skupiny Deutsche Telekom pracoval mimo jiné ve společnosti PricewaterhouseCoopers či Coopers & Lybrand.