Dimo Dimov

Dimo Dimov, nový marketingový ředitel Pivovarů Staropramen

Novým marketingovým ředitelem společnosti Pivovary Staropramen, člena přední středoevropské pivovarnické skupiny StarBev, se stal Dimo Dimov, který doposud působil na stejné pozici v sesterské společnosti Kamenitza AD v Bulharsku.

Pozici marketingového ředitele ve společnosti Kamenitza AD v Bulharsku, která stejně jako Staropramen patří do pivovarské skupiny StarBev, zastával Dimov od srpna 2010. Do společnosti nastoupil v roce 2006 jako brand manažer, v roce 2008 byl povýšen na pozici brand manažer pro národní značky.

Před svým nástupem do společnosti Kamenitza AD zastával pozici regionálního manažera prodeje pro Střední východ v kosmetické společnosti Aroma AD. Rovněž pracoval ve farmaceutické společnosti Balkanpharma.

Dimo Dimov vystudoval obor mezinárodní hospodářské vztahy na univerzitě Národní a světové ekonomiky v Sofii a následně získal profesionální postgraduální diplom v oboru marketing na Chartered Institute of Marketing, jehož je v současné době členem. Ve své nové roli bude Dimov přímo podřízeným Zbyňka Kováře, generálního ředitele společnosti Pivovary Staropramen a.s.