Zpětná vazba musí být konkrétní

Vytisknout

Připomenutí základních principů poskytování zpětné vazby není nikdy dost. Rozhlédněte se kolem sebe a upřímně si odpovězte na otázku, zda svou zpětnou vazbou okolí spíše nedemotivujete, i když chcete pochválit. Nejčastěji manažeři nejsou dostatečně specifičtí a když už chválí, omezují se na obecné věty typu: Dobrá práce. Na co se tedy zaměřit? Dávejte svým lidem pocit, že jsou výborní Děkujte za jejich úsilí a úspěchy a ukazujte, že vidíte, kolik energie své práci věnují. Zároveň je…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace