Wellness programy také ve stylu cukr a bič

Podle průzkumu globální pojišťovací společnosti MetLife nabízí téměř polovina všech velkých amerických zaměstnavatelů nějaký wellness program.

Z prosincových zjištění vyplývá, že 49 % firem s více než 500 zaměstnanci takový program nabízí s tím, že jsou zaměstnanci velmi ceněny. Procento upadá na 28 % v případě započtení menších firem.  

Asi 55 % uvádí jako hlavní cíl této aktivity udržení zaměstnanců, 35 % se snaží touto cestou zvýšit produktivitu a spokojenost a 30 % přilákat nové zaměstnance. 

Rostoucí počet zaměstnavatelů ale také přistupuje ke stylu „cukr a bič“. Téměř pětina velkých zaměstnavatelů finančně penalizuje zaměstnance, kteří nedostojí wellness cílům.   

-av-

Zdroj: Incentive Magazine - magazín zabývající se zaměstnaneckými výhodami a motivací.
Zobrazit přehled článků ze zdroje Incentive Magazine