Vymyslete rychlý plán, když vás potká krize

Sedíte v kanceláři a dostanete zprávu, že se někde v systému stala chyba, což bude mít vliv na všechny zákazníky a jejich dodávky, které mají objednané a zaplacené. Teď je na vás jako na manažerovi, abyste tento problém vyřešil. Zákazníci totiž začínají volat a dožadují se odpovědi, kdy bude zase vše v pořádku, co se vlastně stalo. Vymyslete tedy rychle plán nejen pro zákazníky a dodavatele, ale i pro situaci uvnitř firmy.

Nejdříve si zjistěte, jak je situace vážná, než vypukne mezi personálem a zákazníky poplach. Pak se zaměřte na to, kdo bude krizi řešit. Ředitel, technik, někdo z personálního? Kdo se postará o zprávu zákazníkům? Jakou podporu dáte svému týmu? Kteří zákazníci s vámi komunikují? Češi nebo cizinci? Mějte zprávu připravenou několika jazycích. Jakým způsobem budete zákazníky o nehodě informovat? Co jim říct a co jim neříct?

Odpovězte si na všechny tyto otázky, a předejděte tak zmatku a panice.

-pk-

Zdroj: Suite 101 - databáze odborných článků nejen pro manažery
Zobrazit přehled článků ze zdroje Suite 101