Úspěšný prodejce musí více poslouchat něž mluvit

Úspěšný prodejce by měl dvakrát více poslouchat, než hovořit. Touto technikou získá důležité informace a na jejich základě dá zákazníkovi co nejvýhodnější nabídku.

I když dnes již existují dokonale vypracované studie o přímém prodeji, s jistotou lze říci jen to, že vždy záleží na správné komunikaci a uspokojování potřeb klienta.

Vztah s klientem je pro úspěšného prodejce alfou a omegou. Prodejce by se měl snažit vybudovat si nejen obchodní vztah, ale vztah založený na tom, že bude svým potenciálním klientům především sloužit.

Podstatné je budovat tento vztah na čtyřech základních pilířích – pochopení zákazníka, pozorné a nadšené poslouchání, uspokojování jeho požadavků a potřeb a na budování a udržování dobrých vztahů prodejce s klientem.

-pk-

Zdroj: HNonline - zpravodajský server slovenského ekonomického deníku Hospodárske noviny
Zobrazit přehled článků ze zdroje HNonline