Umíte se prodat?

INNERGY, s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti INNERGY, s.r.o.

Vytisknout

Jistě máte zajímavé zkušenosti ze své profesní kariéry. Avšak kolik lidí vás považuje za skutečnou autoritu ve vašem oboru? Server The Daily Muse publikoval pár způsobů, jak si vylepšit vlastní image na poli businessu.

Podělte se o své znalosti

Vy a někoho učit? Nepanikařte. Nemusíte přeci hned pomýšlet na publikum v auditoriu univerzity. Máte nějaké zajímavé zkušenosti, záliby nebo schopnosti? Poohlédněte se po odborných seminářích nebo konferencích na zajímavé téma a zapojte se. Jestliže si ihned netroufáte na post lektora, zúčastněte se aktivně zprvu alespoň diskuze a získávejte kontakty. Organizátoři vždy hledají „svěží mozky“. Kdo ví? Třeba později sami budete vést vlastní blok semináře.

Blogujte

Budovat si svou image na webu je poměrně jednoduché. Pracujete ve farmacii, ve financích, nebo IT sféře? Nalezněte odborné portály s problematikou, která odpovídá vaší profilaci, a nabídněte se zpracovat sérii článků týkající se problematiky, ve které jste expert. V tomto případě však nezapomeňte, že neprodáváte produkty vaší společnosti, ale sebe a své know-how. Alternativou je založení vlastního blogu, kde však získání publika trvá o něco déle.

A co ostatní v oboru?

Ať už jsou vaší doménou technologie, HR nebo služby, měli byste vyhledávat také příležitosti k setkání s lidmi právě z vašeho oboru. Získáte tak čerstvé informace o tom, co se děje „u sousedů“ a máte opět další příležitost, jak se sami podělit o své zkušenosti. Pozor si dejte snad jen na konkurenci.

Hodně štěstí!

-bn-       

Zdroj: The Muse - americký web s tipy pro rozvoj kariéry a dlouhodobý profesionální růst
Zobrazit přehled článků ze zdroje The Muse

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace