Udělejte dojem

Jan Vinter v článku Rady (ex)bankéře radí všem, kdo pracují nejen v byznysu, jak udělat dojem. Podle jeho slov je udělat dobrý dojem základem dobrého obchodu.

První rada zní: Neplýtvat časem druhých, tzn. být stručný. Jasně definovat důvod setkání a co od něj očekáváte.

Zadruhé: Pořiďte si databázi informací o svých partnerech, před prvním setkáním si o nich zjistěte dostupné informace. Ocení, že jste vynaložili čas, abyste se o nich něco dozvěděli.

Zatřetí: Zapamatujte si jména partnerů a některé podrobnosti, které vám je připomenou. Při rozhovoru s nimi pak oboje použijte.

Začtvrté: Buďte upřímní. Partneři to ocení.

Zapáté: Nechte mluvit i partnery. Základem každého obchodu je konverzace dvou či více lidí.

Zašesté: Buďte ústupní a snažte se působit klidným dojmem.

Zasedmé: Buďte dochvilní.

-hp-
Zdroj: Měšec.cz - český server o osobních financích
Zobrazit přehled článků ze zdroje Měšec.cz