Typ euro-amerického manažera je pro asijský trh katastrofou

Vytisknout

Neznalost interkulturálních rozdílů může mít za důsledek nedorozumění, nesprávnou interpretaci a závěry, ze kterých pramení mylné očekávání a neúspěch.I když je velmi těžké zobecnit rady, jak komunikovat s asijskými obchodníky a jak s Američany, některé aspekty jsou si podobné.Velmi špatnou investicí do startu je například nevhodný výběr pracovníka pro asijský trh. Evropské firmy dělají v tomto ohledu velkou chybu. Pro většinu evropských firem je čínský trh klíčovým a vedení firmy má proto snahu…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace