Tři věci, které se manažeři mohou naučit od prodejního týmu

Vytisknout

Prezidentka společnosti C-Level Connections popsala pro server Salesandmarketing.com vlastní zkušenosti, jak se manažeři mohou poučit od svých prodejců. Prodejní týmy denně komunikují se zákazníky a obchodními zástupci. Mohou tak manažerům poskytnout spoustu důležitých informací. Tyto informace poté můžete využít k tvorbě prodejní a marketingové strategie. Máte pak vyšší šanci, že dosáhnete úspěchů. Bonnie Roddenová to vysvětluje na příkladu toho, jak prodejní tým pomohl společnosti zabývající…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace