Tři dimenze vyjednávání

INNERGY, s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti INNERGY, s.r.o.

Vytisknout

„Vyjednávání představuje stále běžnější součást života efektivních manažerů,“ říkají profesoři James Sebenius a David Lax z Harvard Business School. Ve své nové knize 3-D Negotiation (3-D vyjednávání) popisují, jak můžete uzavírat důležité dohody. V rozhovoru pro časopis Working Knowledge vysvětlují, proč jsou při vyjednávání tři dimenze silnější než jedna.

 - Třídimenzionální vyjednávání zahrnuje taktiku, navrhování dohod a konečné doladění. Konkrétní použití závisí na povaze překážek, jimž budete čelit.

- Třídimenzionální vyjednávání je kombinací kroků, které se objeví mimo jednací stůl, návrhů dohod a taktik u jednacího stolu za účelem překonání konkrétních překážek.

- Nejlepším překonáním překážky v jedné dimenzi mohou být kroky v rámci ostatních dvou dimenzí.

-kk-

Zdroj: HBS Working Knowledge - kolekce nejnovějších manažerských trendů z Harvard Business School
Zobrazit přehled článků ze zdroje HBS Working Knowledge

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace