Time management: Berete ohledy na kolegy?

Vytisknout

Typická doporučení pro lepší time management navrhují vypínání e-mailu nebo odmítání účasti na poradách. Jde zkrátka o to, jak vy sami dokážete řídit svůj vlastní čas. Co když však kvůli těmto opatřením dostanete do problémů své kolegy a omezíte chod celé kanceláře? Neměli byste myslet také na dopad na lidi kolem vás? Touto otázkou se nedávno zabývala autorka oblíbených manažerských tipů na serveru Harvard Business Review Amy Gallo. Řídit efektivněji svůj čas a zároveň nepoškozovat své kolegy…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace