Šušká se o vás ve vší počestnosti?

Žádný člověk není ani méně ani více než jeho vlastní pověst. Povídá se ledascos, zejména pak v souvislosti s tím, jak pracujeme. Neměli bychom proto svým chováním v práci dávat podněty ke vzniku klepů poškozujících nejen nás, ale i firmu a zákazníky. Toto je několik rad, jak se nemuset stydět za to, když vaše jméno padne v některé z konverzací mezi zaměstnanci:

- Vždy si zachovejte pozitivní přístup.
- Raději slibujte jen to, co víte, že dokážete, než abyste museli vysvětlovat, proč jste nedokázali to, co jste slíbili.
- Zaměstnavateli nebo zákazníkovi poskytujte více než, za co vás platí a co očekává.
- Buďte pozorní.
- Nezabývejte se malichernostmi, které mohou o vás prozradit to, co byste raději utajili.
- Předvídejte problémy a starosti.
- Projevujte iniciativu.
- Znejte svůj obor, buďte zdrojem odborných informací.

**Datum vydání:** X/2003
Zdroj: The CEO Refresher - americký server věnovaný managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje The CEO Refresher