Steve Jobs radí, jak na prezentaci

INNERGY, s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti INNERGY, s.r.o.

Vytisknout

Ať už představuje nový iPhone nebo přednáší na jiné téma, dokáže ředitel společnosti Apple Steve Jobs uchvátit publikum svým jedinečným přístupem. Ve svých vystoupeních totiž jen nepředává informace, ale vypráví příběh, vykresluje obraz a sdílí poslání. Neprodává počítače nebo telefony, ale zkušenosti a řešení. Co se od něho můžeme přiučit? Jobs doporučuje následující:

- Zeptejte se sami sebe, co vlastně prodáváte. Nejde o produkt, ale o to, co dokáže udělat, aby zlepšil životy zákazníků.

- Vybudujte si osobní nadšení pro své sdělení. Sdělte potenciálním zákazníkům v jedné větě, proč s nimi chcete spolupracovat.

- Vytvořte si svůj titulek – shrnutí vize vašeho výrobku či služby do jedné věty. Opět by měl být o vašich zákaznících, nikoli o vás. Několikrát jej v průběhu prezentace opakujte.

- Připravte si seznam klíčových bodů, které by si potenciální zákazníci měli zapamatovat. Snažte se přijít s osobními příběhy, fakty, příklady a ukázkami, abyste své prezentaci dodali důvěryhodnost.

- Snažte se identifikovat nejčastější otázky, které mohou padnout, a připravit si ty nejlepší odpovědi.

-kk-

Zdroj: BusinessBrief.com - americký informační portál o byznysu
Zobrazit přehled článků ze zdroje BusinessBrief.com

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace