Síla ženského obchodu

Nic neprodá produkt nebo službu tak jako osvědčení. A zvláště pravdivě to platí o osvědčení napsaném ženou pro jinou ženu. Ženský kupující a prodávající názor má totiž ohromnou sílu.

Ženy obchodnice mají velký cit pro zákazníky a jejich odezvy, dávají jim velký prostor, nechávají je mluvit a zákazníci cítí, že je o ně zájem.

Ženy umějí udělat z průměrné zákaznice, která si nepřijde příliš zajímavá, ženu číslo jedna, která se bude cítit obletovaná a důležitá.

Otázkou je, proč velké firmy a společnosti využívají těchto ženských schopností tak málo. Přitom se jedná o jednoduché kroky, které dělají ženské firmy úspěšné.

  1. Zpětná vazba.
  2. Technologie a reklama.
  3. Zapojení zákazníků do prodeje.
-pk-
Zdroj: Sales & Marketing Management - americký server pro obchodníky a marketéry
Zobrazit přehled článků ze zdroje Sales & Marketing Management