Sedm vlastností, které musí mít vedoucí obchodního týmu

Ne každý se může stát vedoucím obchodního týmu. Manažer, který dohlíží na práci, motivaci a rozvoj obchodních zástupců firmy, totiž musí mít specifické vlastnosti a dovednosti, které musí umět používat ve své každodenní praxi. Naštěstí nemusí tyto charakteristiky nutně být vrozené – lze se je i naučit. Pokud jste nově manažerem obchodního týmu, případně na tuto pozici aspirujete, zde je sedm osobních vlastností, na které byste se u sebe měli zaměřit a které byste měli cíleně rozvíjet.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.